Kundeundersøkelser bedrift

Kundeundersøkelser bedrift

Demo undersøkelse


Denne undersøkelsen er en demonstasjon på Sermos undersøkelsesplatform. Du vil med dette kunne få en forståelse av hvordan spørsmål kan formuleres og hvilken svaralternativerer brukere kan få.


Spørsmål 1


Hvor mange brukere tror du vil svare på undersøkelsen som dere har tenkt å utføre?


Spørsmål 2


Hva er formålet med undersøkelsen? (Flervalg)

Finne ut i hvilken felt vi kan forbedre oss i.

Finne ut hva våre kunder synes om vår kundeservice.

Finne ut hvilken produkter våre kunder etterspør.

Finne ut hva vi er dårlige på.

Gi kundene en mulighet til å kommunisere med oss.


Spørsmål 3


Riktig eller Feil: Vi bryr oss om våre kunders meninger..

rn

 

Riktig

Feil


Spørsmål 4


Hvilken kommende produkt er mest interessant for deg?


Spørsmål 5


Velg dato som er mest relevant for møte med en av våre konsulenter.


Spørsmål 6


Kan du fortelle oss kort om din siste kundehenvendelse med oss? Hva kunne vi ha gjort bedre?


DEL 2


Spørsmål 7


Hva er mest viktig for deg når du kontakter kundeservice?

Hvor lang tid det tar å få kontakt med en kundebehandler.

Kvaliteten på hjelpen som jeg får.

At jeg kan få umiddelbar hjelp.


Spørsmål 8


Hvordan kan vår kundebehandling forbedres til å gi deg en enda bedre service opplevelse?


Spørsmål 9


Vennligst fyll ut din epost adresse om du ønsker å melde deg på vårt nyhetsbrev.